diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Կուրսային Մանկավարժական մտքի զարգացումը մուսուլմանական Արևելքում

Բովանդակություն
Ներածություն
1.Մուսուլմանական աշխարհի մանկավարժական միտքն ու դաստիարակության ընդհանուր բնութագիրը
2.Իրանի Իսլամական Հանրապետության կրթական համակարգը
3.Դաստրարակչական մեթոդների և ձևերի կիրառումը իսլամական/Ղուրանի/ սկզբունքներից բխած
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Թեմայի արդիականությունը. Մանկավարժական մտքի զարգացումը ընդարձակ տարածաշրջանում (Իրան, Կենտրոնական Ասիայի մի մասը, Եգիպտոսն ու Հյուսիսային Աֆրիկա), որ 7-8-րդ դարերում հաղթվել էր արաբների կողմից, կրում է իսլամի կնիքը: Հոգևոր արժեքները, որոնք ամրագրված են Ղուրանում, սահմանում էին դաստիարակության և կրթության բարոյական և կրթական սկզբունքներ: Իսլամը վերջին կրոնն էր, որ ձևավորվել էր քրիստոնեության ազդեցության ներքո: Ղուրանի շատ կրոնական կանոններ նմանություն ունեն աստվածաշնչյան բարոյական ցուցումների հետ:
Իսլամը աճել և զարգացել է հարակից մշակույթների հիման վրա:Արաբական հաղթանակը դեռևս չէր նշանակում հելլենիստական և բյուզանդական մշակութային և մանկավարժական ավանդույթների ամբողջական վերացում: Իսլամական աշխարհը ընկալել և յուրացրել էր անտիկ փիլիսոփայությունը, մասնավորապես Պլատոնի և Արիստոտելի` փոխառելով նրանցից մարդու ռացիոնալիստական հայացքները:

Էջ 20 Գին 5.000 Պատվիրել