Կուրսային Մանկավարժական մտքի զարգացումը մուսուլմանական Արևելքում
Բովանդակություն
Ներածություն
1.Մուսուլմանական աշխարհի մանկավարժական միտքն ու դաստիարակության ընդհանուր բնութագիրը
2.Իրանի Իսլամական Հանրապետության կրթական համակարգը
3.Դաստրարակչական մեթոդների և ձևերի կիրառումը իսլամական/Ղուրանի/ սկզբունքներից բխած
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
Թեմայի արդիականությունը. Մանկավարժական մտքի զարգացումը ընդարձակ տարածաշրջանում (Իրան, Կենտրոնական Ասիայի մի մասը, Եգիպտոսն ու Հյուսիսային Աֆրիկա), որ 7-8-րդ դարերում հաղթվել էր արաբների կողմից, կրում է իսլամի կնիքը: Հոգևոր արժեքները, որոնք ամրագրված են Ղուրանում, սահմանում էին դաստիարակության և կրթության բարոյական և կրթական սկզբունքներ: Իսլամը վերջին կրոնն էր, որ ձևավորվել էր քրիստոնեության ազդեցության ներքո: Ղուրանի շատ կրոնական կանոններ նմանություն ունեն աստվածաշնչյան բարոյական ցուցումների հետ:
Իսլամը աճել և զարգացել է հարակից մշակույթների հիման վրա:Արաբական հաղթանակը դեռևս չէր նշանակում հելլենիստական և բյուզանդական մշակութային և մանկավարժական ավանդույթների ամբողջական վերացում: Իսլամական աշխարհը ընկալել և յուրացրել էր անտիկ փիլիսոփայությունը, մասնավորապես Պլատոնի և Արիստոտելի` փոխառելով նրանցից մարդու ռացիոնալիստական հայացքները: