diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Սպասարկման ոլորտի արդյունավետության բարձրացման հիմնախնդիրները

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ծառայությունների ոլորտի էությունը և շուկան բնութագրող առանձնահատկությունները
1. 1 Ծառայությունների դերը և նշանակությունը տնտեսության մեջ
1. 2 Ծառայությունների շուկայի ձևավորումը և զարգացումը
1. 3 Ծառայությունների շուկան բնութագրող առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Ծառայությունների մատուցման կազմակերպումը առևտրում և զբոսաշրջության ոլորտում
2. 1. Ծառայությունների մատուցման կազմակերպումը առևտրում
2. 2. Սպառողներին մատուցվող լրացուցիչ առևտրական ծառայությունների տեսակները
2. 3 Զբոսաշրջությունը որպես ծառայությունների ոլորտի յուրահատուկ բնագավառ
Գլուխ 3. Ծառայությունների մատուցման ձևերի կատարելագործման ուղիները զբոսաշրջության ոլորտում
3. 1 Զբոսաշրջային գործունեության ընդհանուր բնութագիրը և մատուցվող ծառայությունների տեսակները
3. 2 Զբոսաշրջության ոլորտում առևտրատնտեսական գործունեության վերլուծությունը
3. 3 Նոր տեխնոլոգիաների կիրառման հիմնավորումները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Համաշխարհային տնտեսության զարգացման գործում ծառայությունների ոլորտը ունի իր առանձին դերակատարությունը: Դրա մասին է վկայում նաև այն հանգամանքը, որը տարեցտարի ՀՆԱ-ի կազմում ավելանում է այդ ոլորտի տեսակարար կշիռը. այդպիսին է նաև իրավիճակը Հայաստանի Հանրապետութունում: Ծառայությունը դիտարկվում է որպես օգտակար գործունեության կոնկրետ արդյունք: Ամբողջ աշխարհում տնտեսության զարգացման կարևորագույն օրինաչափություններից մեկը տնտեսական աճի և ազգային տնտեսություններում ծառայությունների դերի բարձրացման փոխկապվածությունն է: Սա իր արտացոլումն է գտնում ծառայությունների ոլորտում կիրառվող աշխատանքային, նյութական, ֆինանսական ռեսուրսների դերի բարձրացման մեջ: Հասարակության զարգացմանը, արտադրողական ուժերի աճին զուգընթաց տեղի է ունենում ծառայությունների ոլորտի որոշակի զարգացում: Այդ ոլորտում նկատվում է զբաղվածության աճ, աշխատանքի տեխնիկական զինվածության բարձրացում, ավելի ու ավելի կատարելագործված տեխնոլոգիաների ներգրում: Չնայած դրան՝ երկար տարիների ընթացքում ծառայությունները լայնածավալ չէին ուսումնասիրվում տնտեսագիտության կողմից:
Ժամանակակից պայմաններում ԳՏԱ-ին զուգահեռ գնալով ավելի մեծ նշանակություն են ձեռք բերում խորհրդատվական, ինժիներա-շինարարական ծառայությունները, նոու-հաուն:

Գրականության ցանկ
1. Ա. Մինասյան, Ինտերնետ մարքեթինգի զարգացման միտումները զբոսաշրջային բիզնեսում, ֆինանսներ և էկոնոմիկա, Երևան, 2017թ
2. «Միջազգային տնտեսական ինտեգրացիայի և գլոբալիզացիայի գործընթացները (հնարավոր հետևանքները ՀՀ համար)», Մ. Գ. Հովսեփյան, Երևան 2001թ. Ն. Խաչատրյան, Կ. Գասպարյան, Ծառայությունների էկոնոմիկա, Երևան 2013,
3. Սուվարյան Յու. Մ Ծառայությունների ոլորտի արդյունավետ կառավարում, Երևան 2004,
4. «Կոմերցիայի հիմունքներ», Ս. Հ. Բուլանիկյանի խմբագրու¬թյամբ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Տնտեսագետ, 2005,
5. Ն. Խաչատրյան, Կ. Գասպարյան, Ծառայությունների էկոնոմիկա, Երևան 2013
6. Յու. Մ. Սուվարյան, «Զբոսաշրջության մրցունակությունը և զարգացման ուղղությունները Հայաստանի Հանրապետությունում» Երևան: «Տնտեսագետ», 2014թ.,
7. «Հայաստանը միջազգային տնտեսական հարաբերությունների համակարգում», Մարկոսյան Ա., Երևան ԱՌՏ 2002թ.
8. Հայաստանի վիճակագրական տարեգիրք ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայություն 2016,
9. Հայաստանի վիճակագրական տարեգիրք, ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայություն 2017,
10. …

Էջ 72 Գին 30000 Պատվիրել