diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Հանրակրթական դպրոցում մտավոր զարգացման խանգարում ունեցող երեխաների ինքնասպասարկման հմտությունների զարգացման ուղիները

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ինքնասպասարկման հմտությունների ձևավորումը օնտոգենեզում
1.1.Օնտոգենեզում ինքնասպասարկման հմտությունների ձևավորման փուլերը
1.2 Մտավոր զարգացման խանգարում ունեցող երեխաների ինքնասպասարկման հմտությունների ձևավորման փուլերը
Գլուխ 2. Հանրակրթական դպրոցում ինքնասպասարկման հմտությունների զարգացման ուղիները
2.1 Ինքնասպասարկման հմտությունների ձևավորմանն ուղղված աշխատանքների ուղղությունները
2.2 Հանրակրթական դպրոցում մտավոր զարգացման խանգարում ունեցող երեխաների ինքնասպասարկման հմտությունների զարգացման ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքների ուսումնասիրություն
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված
Ինքնասպասարկումը կրթական հնարավորություններ ունի, երեխային դարձնում է ինքնազբաղված, կոկիկ, անկախ, նպատակասլաց և ձգտող: Երեխաների ինքնասպասարկման գործունեությունը տարբեր է, բայց նրանց գործունեության կառավարման բովանդակությունն ու եղանակները միշտ պետք է լինեն. նախատեսում են հմտությունների ձևավորում և դրանց հիման վրա կրթում են անկախություն, արդյունավետություն, գործունեության մշակույթ, վարքի մշակույթ՝ շրջապատված հասակակիցներով, աչքի ընկնելով կարգապահությամբ: Մի դեպքում դա կապված է գիտակցված գործողությունների հետ, մյուս դեպքում՝ անգիտակցական բնույթ ունի:

Գրականության ցանկ
1. Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեցումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան, 2009
2. Венгер А.А., Выгодская Г.Л., Леонгард Э.И. Отбор детей в специальные дошкольные учреждения, М.: Просвещение, 1972
3. Востроилова, Н. В., Проблема развития самостоятельности у детей 2-3 лет / Н. В. Востроилова // Дошкольная педагогика, 2015
4. Гаврилушкина О.П., К вопросу об эстетическом воспитании в детском саду для детей с нарушением интеллекта // Воспитание аномальных детей в дошкольных учреждениях / Под ред. Н.Г. Морозовой. – М.: Просвещение,1978
5. Добрейцер В., Медицинское обслуживание детей в дошкольных учреждениях. М.: Просвещение, 1966
6. Екжанова Е.А., Стребелева Е.А., Коррекционно-развивающее обучение и воспитание, М.: Просвещение, 2005
7. Ительсон Л. Б., Об особенностях форм самоконтроля при производственном обучении // Вопросы психологии. 1961
8. Кинаш Е.А., Игры и упражнения по формированию культурно – гигиенических навыков и навыков самообслуживания у глубоко умственно отсталых детей // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. 2000
9. Козлова С.А., Дедовских Н.К., Калишенко В.Д. и др., Нравственное и трудовое воспитание дошкольников: учебное пособие / Под ред. С.А. Козловой, М., 2015
10. Королева С. В., Социально-педагогическое проектирование процесса социальной адаптации детей раннего возраста в дошкольном образовательном учреждении : автореф. дис. ….. канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Королева ; Моск. гуманитар. пед. ин-т, М., 2011

Էջ 41 Գին 18000 Պատվիրել