diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Ինտերնետ մարքեթինգը՝ որպես կազմակերպության մրցունակության բարձրացման գործիք (Անիտուր կազմակերպության օրինակով)

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ինտերնետ մարքեթինգի ընդհանուր բնութագիրը
1.1 Ինտերնետ մարքեթինգի էությունը և դերը մարքեթինգային համակարգում
1.2 Ինտերնետ մարքեթինգի առավելություններն ու կիրառման առանձնահատկությունները
1.3 Ինտերնետ մարքեթինգը որպես բիզնես արդյունավետության բարձրացման գործիք
Գլուխ 2. Ինտերնետ մարքեթինգի կիրառումը ՀՀ զբոսաշրջային բիզնեսում (Անի տուր ընկերության օրինակով)
2.1 Կազմակերպության ընդհանուր բնութագիրը
2.2 Ինտերնետ մարքեթինգի կիրառման ուղղությունները Անիտուր ընկերությունում
2.3 Ինտերնետ մարքեթինգի կատարելագործման ուղիները Անի տուր ընկերությունում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Ինտերնետի ի հայտ գալուց ու զարգացումից հետո մարդկանց համար պարզ ու հասանելի դարձան այնպիսի գործողություններ, որոնք մինչ այդ բարդ ու անիրականանալի էին թվում, օրինակ` միանգամից տարբեր թեմաների վերաբերյալ բազմազան տեղեկատվության ստացում, նամակների միջոցով կամ on-line հաղորդակցում արտերկրում բնակվող ընկերների ու բարեկամների հետ և այլն:
Համակարգչային համակարգերի արդյունավետության բարձրացումն ու ցանցային տեխնոլոգիաների կատարելագործումը բերեցին տնտեսական գործունեության նոր ոլորտի՝ ինտերնետ բիզնեսի ձևավորման: Ինտերնետ բիզնեսը դիտարկվում է որպես բիզնեսի հատուկ տեսակ, որն հիմնականում իրականանում է ապրանքների և ծառայությունների արտադրության, վաճառքի և տեղաբաշխման գործընթաց ներխուժող տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով:
Նշյալով էլ պայմանավորված է հետազոտության թեմայի արդիականությունը, տեսական ու կիրառական կարևոր նշանակությունը:

Գրականության ցանկ
1. ՀՀ Կառավարության որոշումը էլեկտրոնային գնումների համակարգի ներդրման ռազմավարությունը հաստատելու համար, 20.02.2006
2. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգիրք (Ընդունված Ազգային ժողովի կողմից 1998 թվականի մայիսի 5-ին)
3. Հայաստանի Հանրապետության օրենքը «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին»
4. Հայաստանի Հանրապետության օրենքը «Առևտրի և ծառայությունների մասին» (Ընդունված է 2004 թվականի նոյեմբերի 24-ին)
5. Հայաստանի Հանրապետության օրենքը Էլեկտրոնային փաստաթղթի և էլեկտրոնային թվային ստորագրության մասին (Ընդունված է 2004 թվականի դեկտեմբերի 14-ին)
6. Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրոնային առևտրի զարգացման, ցանցային պատրաստվածության և տեխնիկական հագեցվածության ծրագիր. ՀՀ կառավարության 2013թ. սեպտեմբերի 19-ի նիստի N 37 արձանագրային որոշման հավելված 1
7. …

Էջ 67 Գին 30000 Պատվիրել