diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Բանկային մարքեթինգ

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Բանկային մարքեթինգի էությունը և յուրահատկությունը
1.1. Բանկային մարքեթինգի հասկացությունը, զարգացման պատմությունը և անհրաժեշտությունը
1.2. Բանկային ծառայությունների առանձնահատուկ գծերն ու յուրահատկությունները

Գլուխ 2. Բանկային մարքաեթինգային համակարգի ձևավորումը Հայաստանում
2.1. Մարքեթինգային համալիրը բանկային ձեռնարկատիրության մեջ
2.2. Մարքեթինգային քաղաքականության իրականացման վերլուծությունը հայկական բանկերի կողմից

Գլուխ 3. Ժամանակակից մոտեցումը բանկային մարքեթինգին «Հայբիզնեսբանկ» ՓԲԸ օրինակով
3.1. Մարքեթինգի սոցիալական «7C» հայեցակարգի պրակտիկ իրացումը Հայբիզնեսբանկում
3.2. Ժամանակակից կոմունիկացիոն միջոցների կիրառման նշանակությունը բանկի հաճախորդային խմբի զարգացման գործում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հավելվածներ

Հատված

Ընդհանուր առմամբ, բանկային արտադրանքի մշակման ռազմավարության ու պլանավորման օբյեկտը բարդ, բազմագործոն սոցիալ-տնտեսական երևույթներն են, որին սովորաբար նախորդում են այդ երևույթների փոփոխության կանխատեսումը, ինչն իրագործվում է որոշակի մեթոդներով և դրանք պայմանավորող գործոնների ազդեցության բազմակողմանի հաշվառումով: Վերջինս բովանդակում է բանկային գործառույթների ծավալի և տեսակների ընտրությունից մինչև մրցակցային պայքարի միջոցով իրացման շուկաների նվաճմանն ուղղված առավելագույն շահույթ ապահովող բանկային գործունեություն և ենթադրում է համապատասխան մարտավարություն:
Բանկային մարքեթինգային ռազմավարությունը մշակելիս էական դեր է տրվում նպատակային շուկաների ընտրությանը: Ընդհանուր առմամբ գոյություն ունի նպատակային շուկաների ընտրության երկու տեսակի ռազմավարություն: Բանկը կարող է կարող է ընտրել որոշակի տեսակի բանկային արտադրանք` բանկային ծառայության մատուցում, և ունենալով տեղեկատվություն սպառողների վերաբերյալ, կարող է գնահատել, թե տվյալ պահին ով կարիք ունի նման ծառայության: Երկրորդ ճանապարհը` խաչաձև վաճառքի մեթոդն է, երբ որևէ բանկային գործառնությունների ավարտին բանկը հաճախորդին առաջարկում է լրացուցիչ կամ նոր ծառայություններ: Տվյալ մեթոդով առաջնորդվելիս, բանկը կարողանում է գնահատել նաև, թե տվյալ սպառողն էլ ինչպիսի նպատակային շուկաներին է նաև պատկանում:
ՀՀ առևտրային բանկերը առավել հակված են նշելու արտաքին միջավայրից բխող սպառնալիքները, որոնց դիմակայելու որոշ միջացառումներ են իհարկե առաջարկվում են, սակայն դրանք որպես հնարավորություն օգտագործելու տարբերակներ գրեթե ոչ մի բանկ չի քննարկում:
Բանկերն սկսում են մշակել նոր ծառայություններ և տեխնոլոգիաներ, որոնք համապատասխանում են ժամանակի մարտահրավերներին:
«ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ» գործունեությունը կարգավորվում է ՀՀ օրենսդրական դաշտի միջոցով` մի շարք օրենքներով, ենթաօրենսդրական ակտերով, կանոնակարգերով, «ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ» կանոնադրությամբ և այլն:
Ըստ «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» ՀՀ օրենքի`
1. Բանկն իրավաբանական անձ է, որն իրավունք ունի սույն օրենքով սահմանված կարգով տրված լիցենզիայի հիման վրա իրականացնել բանկային գործունեություն:
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ հանդիսանում է ֆինանսական կազմակերպություն, որը կազմավորվել է բնակչությանն ու կազմակերպություններին բանկային և նմանատիպ ծառայություններ մատուցելու նպատակով: Բանկի առաքելությունն է առհասարակ Հայաստանի Հանրապետության զարգացմանը նպաստելը, մասնավորապես համագործակցելով Հայաստանի Հանրապետության տարածքում գործող տնտեսավարող սուբյեկտների հետ` վարկավորելով և որակյալ բանկային ծառայություններ մատուցելով նրանց:
2. Այդ կապակցությամբ, որպես վերահսկողության ռազմավարական խնդիրներ դիտվեցին բանկային արտադրանքի կազմակերպման ու ռազմավարության մշակման անհրաժեշտությունը և դրա նպատակաուղղված կիրառությունը` ըստ մարտավարության, ելնելով ձևավորված կազմակերպա-կառուցվածքային ստորաբաժանումների միջև փոխհամաձայնեցված աշխատանքների ապահովման գործընթացից, վերահսկողության գործընթացի իրականացումից, անընդհատության, պարբերականության և բացասական միտումների կանխարգելման սկզբունքների զուգորդումից, ինչպես նաև բանկային գործունեության կարգավորման նորմատիվային դաշտի սկզբունքային վերակառուցումից և օրենսդրության կատարելագործմանն ուղղված առաջարկությունների մշակումից

Գրականության ցանկ

1. ՀՀ Օրենքը «Բանկերի և բանակային գործունեության մասին»:
2. ՀՀ արժեթղթերի հանձնաժողովի 2005թ. գործունեության տարեկան ծրագիրը:
3. ՀՀ Կենտրոնական բանկ, Ֆինանսական կայունության հաշվետվություն 2014թ. առաջին կիսամյակ:
4. Կիրակոսյան Արա, ՀՀ բանկային համակարգի ֆինանսական ռիսկերի գնահատումը ճգնաժամային պայմաններում, 21-րդ ԴԱՐ, թիվ 5 (33), 2010թ.:
5. Բադանյան Լ., Ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն և վարկ, Երևան, 2007
6. Гамза В.А. «О проблемах монетизации финансово-банковской системы»//Банковское дело №6/2005г. стр.6
7. …

Էջ 61 Գին 29000 Պատվիրել