diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Բանկային ծառայությունների շուկան և դրա զարգացման ուղիները ՀՀ-ում

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Առևտրային բանկերի էությունը և մատուցվող ծառայությունների տեսակները
1.1 Առևտրային բանկերի էությունը և բանկային բանկային գործառնությունները
1.2 Բանկային ծառայության հասկացությունը և դասակարգումը

Գլուխ 2. ՀՀ-ում մատուցվող բանկային ծառայությունները և դրանց վրա համաշխարային ճգնաժամի ազդեցությունը
2.1 ՀՀ առևտրային բանկերի կողմից մատուցվող ծառայությունների համեմատական վերլուծությունը 2012-2014թթ. համար
2.2 Նորագույն տեխնոլոգիաների հիման վրա ստեղծված բանկային ծառայությունները

Գլուխ 3. Ժամանակակից բանկային ծառայությունների զարգացման հեռանկարը ՀՀ բանկերում
3.1 ՀՀ բանկային համակարգում սպասվող և հնարավոր փոփոխությունները և դրանց ազդեցությունը բանկային ծառայությունների վրա
3.2 ՀՀ բանկերում ժամանակակից բանկային ծառայությունների ներդրման
դժվարություները և զարգացման հեռանկարը ՀՀ բանկերում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Բանկը մարդկության տնտեսական գործունեության և մտքի մեծագույն նվաճումներից մեկն է: Այն իրենից ներկայացնում է տնտեսության մի մասնիկը և տնտեսության կարևորագույն բաղադրիչ օղակներից մեկն է հանդիսանում, առանց որի անհնարին է պատկերացնել ժամանակակից ապրանքադրամական տնտեսությունը: Բանկերը ներգրավում են ազատ դրամական միջոցներ, տրամադրում վարկեր, իրականացնում վճարահաշվարկային ծառայություններ, թողարկում դրամական միջոցներ, հանդիսանում արժեթղթերի շուկայի դիլերներ, իրականացնում են այլ ֆինանսական գործառնություններ: Բանկային գործը ծագել և զարգացել է միջոցների փոխանակման և փոխատվական գործունեության շնորհիվ:
Բանկի հիմնական արտադրանքը ծառայությունների ոլորտում վարկի տրամադրումն է: Բանկային վարկի առանձնահատկությունը կայանում է նրանում, որ այն տրամադրվում է որպես կապիտալ: Դա նշանակում է, որ փոխառնությամբ տրամադրված դրամական միջոցները ոչ միայն պետք է պարզապես շրջապտույտ կատարեն փոխառուի տնտեսության մեջ, այլև վերադարձվեն` փոխատվական տոկոսների հետ միասին:
Բանկային ծառայություն ասելով հասկանում ենք բանկի կողմից իրականացվող մեկ կամ մի քանի գործառնություններ, որոնք բավարարում են հաճախորդի որոշակի պահանջմունք:
Ըստ բանկային ռեսուրսների ձևավորման և տեղաբաշխման միջոցների տարբերվում են` պասիվային և ակտիվային գործառնություններ:
21-րդ դարի սկզբին արևմտյան զարգացած երկրների ՀՆԱ-ի աճի շուրջ 3/4-ը բաժին է ընկնում նորամուծություններին: Այդ երկրները իրենց ձեռքում են կենտրոնացրել գիտական ներուժի ավելի քան 90%-ը, վերահսկում են բարձր տեխնոլոգիաների, համաշխարհային շուկայի 80%-ը, ինչն արժեքային արտահայտությամբ ավելի է, քան էներգետիկ ռեսուրսների շուկայի ծավալները:
Հայաստանի նման անցումային տնտեսությամբ երկրներում շուկայական կարգուկանոնը և զարգացման նորամուծական ձևին անցումը դեռևս էական կատարելագործման կարիք ունեն: Հայտնի է, որ յուրաքանչյուր առեւտրային կազմակերպության գործունեության նպատակը շահույթի ստացումն է: Բանկերը դինամիկ զարգացող առևտրային կազմակերպությունների փայլուն օրինակ են:
Բնակչությանը տրամադրվող ծառայությունների շուկայում բանկերի նորամուծական քաղաքականության ձևավորումն ու իրականացումը պետք է լինեն արդյունավետ՝ մի կողմից բանկերի, մյուս կողմից բնակչության` որպես դրա իրականացման օբյեկտի համար:
Այդ խնդիրը հրատապ է, քանի որ ներկայում չկա բազմակողմ համալիր մոտեցում նորամուծությունների նկատմամբ, որոնք իրականացվում են և պետք է իրականացվեն տնտեսության բոլոր ոլորտներում

Գրականության ցանկ

1. «ՀՀ կենտրոնական բանկի տեղեկագիր 2011թ.» ՀՀ կենտրոնական բանկ 2012թ.
2. «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք 1996թ.
3. «Վճարահաշվարկային համակարգի և վճարահաշվարկային կազմակերպությունների մասին» ՀՀ օրենք 2004թ.
4. ՀՀ պետական բյուջե, համառոտ ուղեցույց, 2014թ., էջ 10
5. Բանկային հայեցակետեր (Հայաստանի բանկերի միություն (01.08))
6. ՀՀ Քաղաքացիական օրենսգիրք (ընդունված ՀՀ ԱԺ կողմից 30.06.1998թ.)
7. …

Էջ 67 Գին 31500 Պատվիրել