diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային ԱՊՊԱ Կիրառման առանձնահատկությունները և հետագա կատարելագործման ուղիները ՀՀ-ում Նաիրի ինշուրանս

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. ԱՊՊԱ-ի տնտեսագետական բովանդակությունը և դերը շուկայական համակարգում
1.1 ԱՊՊԱ-ի էությունը և նշանակությունը
1.2 ԱՊՊԱ համակարգի ձևավորումը և համառոտ նկարագիրը
Գլուխ 2. ԱՊՊԱ համակարգի ներդրումը ՀՀ-ում
2.1 ԱՊՊԱ համակարգի միջազգային փորձի ուսումնասիրություն
2.2 ԱՊՊԱ- ներդրումը և զարգացման փուլերը ՀՀ-ում
2.3 ԱՊՊԱ զարգացման միտումները ՀՀ-ում
Գլուխ 3. ԱՊՊԱ համակարգի վերլուծությունը և բարելավման ուղիները Նաիրի Ինշուրանս ապահովագրական ընկերության օրինակով
3.1 Նաիրի Ինշուրանս ԱԸ գործունեության արդյունքների վերլուծություն
3.2 ԱՊՊԱ համակարգի վերլուծությունը Նաիրի Ինշուրանս ԱԸ-ում
3.3 ԱՊՊԱ համակարգի բարելավումը Նաիրի Ինշուրանս ապահովագրական ընկերությունում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված
Ապահովագրական համակարգը, ներգրավելով և տեղաբաշխելով խոշոր չափերի դրամական միջոցներ, կարող է ապահովել տնտեսության կայունությունը և դրա հետագա զարգացումը: ՀՀ-ում Կենտրոնական Բանկի կողմից ապահովագրական շուկայի վերահսկողությունն ու կարգավորումն իրականացվում է հաշվի առնելով միջազգային փորձը և կատարվող օրենսդրական փոփոխությունները: ՀՀ Կենտրոնական Բանկն անդամակցում է Ապահովագրության վերահսկողների միջազգային ասոցիացիային (IAIS): Ասոցիացիային անդամակցությունը ԿԲ-ին հնարավորություն տվեց ուսումնասիրել ոլորտի կառավարման միջազգային փորձը և հետևել ապահովագրական համակարգի կարգավորման և վերահսկողության միջազգային զարգացումներին: ՀՀ Ֆինանսական համակարգի, այդ թվում ապահովագրական շուկայի կարգավորման գործընթացում կարևոր դերակատարում ունի ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը, որը հիմնադրվել է Կենտրոնական Բանկի կողմից: Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակի ստեղծումը ապահովագրական ոլորտում իր դրական ազդեցությունն ունեցավ ընկերությունների կողմից հաճախորդների բողոք-պահանջների առավել մանրակրկիտ քննման վրա: ՀՀ-ում ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակի բացակայության պայմաններում սպառողները ֆինանսական կազմակերպությունների հանդեպ համապատասխան պահանջների և բողոքների դեպքում ստիպված էին դիմել միայն դատարան: Այս գործընթացը շատ ծախսատար էր և հասարակության համար բավականին բարդ: ՀՀ ապահովագրական ոլորտում ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակի ստեղծումը նպաստեց ապահովագրության ոլորտի, ծառայությունների նկատմամբ հասարակության իրազեկվածության և վստահության բարձրացմանը: Այս կառույցը կարգավորեց ապահովագրական ընկերությունների կողմից հայցերի կարգավորման և բողոքների քննության գործընթացները: Ներկայումս ՀՀ ապահովագրական շուկայում գործող վեց ընկերություններն էլ կնքել են համաձայնագրեր Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակի հետ:

Գրականության ցանկ
1. «Ապահովագրության և ապահովագրական գործունեության մասին» ՀՀ օրենք,Ե, 2007թ.
2. Ազիզբեկյան Վ.Ս., «Ապահովագրական շուկայի զարգացման հիմնախնդիրները և դրանց լուծման ուղիները ՀՀ-ում»,Ե 2013
3. Բադալյան Լ.Հ., «Ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն և վարկ», Եր. 2010
4. Գևորգյան Վ.Գ.,«Ապահովագրական համակարգի կարգավորման արդի հիմնախնդիրներ ՀՀ-ում»,Ե,2015,
5. Կիրակոսյան Կ., «Ապահովագրական գործ», Եր. 2003
6. Հարությունյան Գ., «ՀՀ ապահովագրական ընկերությունների պորտֆելի կանխատեսման հնարավորությունները որպես ապահովագրական ընկերությունների ֆինանսական կայունության ապահովման նախապայման», 2013
7. …

Էջ 70 Գին 30000 Պատվիրել