diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Անհատական Աշխատանք Արտաքին շուկաների ընտրությունը և միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Արտաքին շուկաների ընտրությունը
2. Միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

1. Ստեփանյան Ս. Շ. Մարքեթինգ: Ուսումնական ձեռնարկ և ինքնուսույց: Ս. Շ. Ստեփանյան Ա. Բ. Կոստանյան, Ի. Վ. Կարապետյան -Եր.: ԵՃՇՊՀ, 2012թ.
2. Սահակյան Շ.Ս. Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն: Դասախոսությունների տեքստ, Երևան, Տնտեսագետ, 2006թ.
3. Մարդումյան Մ. Ս. Մարքեթինգի ռազմավարական կառավարում: Ուսումնական ձեռնարկ.- Եր.: Տնտեսագետ, 2010թ.
4. Зозулев A.B. "Маркетинг", Изд во 2011 г.
5. Блайт Дж. Основы маркетинга- К.: Знання-Прес, 2003г.

Էջ 17 Գին 2.500 Պատվիրել