diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Սպառողական վարքագծի ուսումնասիրությունը և բավարարվածության վերլուծությունը «Արջիէյէմ Ռիթեյլ Գրուպ Արմենիա»-ում

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Սպառողական վարքագծի Ուսումնասիրության տեսամեթոդական հիմքերը
1.1 Սպառողի վարքագծի հետազոտման սկզբունքները և ձևերը
1.2 Սպառողի վարքագծի մոդելի բնութագիրը (վերջնական սպառող)
1.3 Սպառողների կողմից ապրանքի ընտրության գործընթացը
Գլուխ 2. Նպատակային սպառողների բավարարվածության բարձրացման ուղիները
2. 1«ԱրՋիԷյԷմ Ռիթեյլ Գրուպ Արմենիա» կազմակերպության ընդհանուր բնութագիրը
2.2 Վերջնական սպառողների բավարարվածության վերլուծությունը «ԱրՋիԷյԷմ Ռիթեյլ Գրուպ Արմենիա» -ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Սպառողական վարքը մարդկային վարքի մի տեսակ է, որը կապված է շուկայի հետ: Դա մի երևույթ է, որն ի հայտ է գալիս ապրանքների ու ծառայությունների փնտրման, գնման, օգտագործման և արժեքավորման ժամանակ, ընդ որում այն ապրանքների ու ծառայությունների, որոնք սպառողների կարծիքով կբավարարեն իր կարիքները: Փաստորեն սպառողի վարքի ուսումնասիրությունը սպառողի տռամադրության տակ եղած գումարի, ժամանակի, էներգիայի ծախսելու վերաբերյալ որոշումների վերլուծությունն է: Այն մեզ թույլ է տալիս պատասխանել ոչ միայն այն հարցին, թե ինչ են մարդիկ գնում, այլ նաև ինչու և ինչպես, երբ և որտեղից, ու նաև ինչպիսի հաճախությամբ են նրանք գնումներ կատարում: Այս` առաջին հայացքից պարզ թվացող հարցերը իրականում մեծ դեր են խաղում տնտեսության մեջ: Դրանցից է կախված արտադրողի, իսկ հաճախ նաև արտադրության մեջ մի ամբողջ ճյուղի հաջողությունը: Պատճառն այն է, անկախ մեր կրթությունից, զբաղմունքից և ընտանեկան կարգավիճակից` մեզ բոլորիս ընդհանրացնում է մի իրականություն, բոլոր մարդիկ էլ սպառողներ են: Գրեթե ամբողջ կյանքում, կամ գոնե կյանքի մի հատվածում մոնք գնում ենք ապրանքներ և ծառայություններ, սպառում ենք մթերք, հագուստ, օգտվում ենք տրանսպորտային միջոցներից, ստանում կրթություն, այցելում ենք թատրոն և այլն: Լինելով սպառողներ, մենք պահանջարկ ենք ներկայացնում ապրանքների ու ծառայությունների նկատմամբ և, փաստորեն, խթանում դրանց արտադրությանը: Հետևաբար մենք` սպառողներս կենսական դեր ենք խաղում տնտեսության առողջ լինելու մեջ (լինի դա լոկալ, ազգային, թե համաշխարհային տնտեսություն): Այսինքն սպառողական վարքի վերաբերյալ մեր որոշումները ներգործում են ապրանքների ու ծառայությունների արտադրության, հետևաբար և դրա համար անհրաժեշտ ռեսուրսների և տրանսպորտի պահանջարկի վրա: Դրանք ներգործում են նաև այնպիսի կարևոր երևույթի վրա, ինչպիսին է աշխատողների զբաղվածությունը: Հաշվի առնելով այս ամենը` շատ կարևոր է մեր ուշադրությունը կենտրոնացնել սպառողի, նաև վարքի և առհասարակ սպառման հասկացության վրա:

Գրականության ցանկ
1. Գրիգորյան Ա., Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ, Երևան, 2010թ., էջ 16
2. Уманская Л., Потребительское поведение, Москва, 2001, էջ
3. Ա.Ե.Զաքարյան,Ս.Շ.Սահակյան,Ա.Վ.Գրիգորյան,Ն.Ժ.Ղուկասյան, Լ.Շ.Սահակյան, Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013 , էջ 76
4. Վ.Մ.Օրդուխանյան, Պահանջարկն ու սապողական վարքագծի տեսությունը, 2006թ. էջ 6
5. Голдсмит Р. Браун С., Психология Потребителя в маркетинге, Питер, 2001г., էջ 56
6. Котлер Ф., Вонг, Сантерс ДЖ, Основы менеджмента, 4-ое изд., Москва, 2009 с. 341
7. Lee J., Cultural Analisys in Overeas Operation, Boston էջ,132
8. Котлер Ф., Вонг, Сантерс ДЖ, Основы менеджмента, 4-ое изд., Москва, 2009 с. 341
9. Блекуэлл Р., Миниард П., Поведение потребителей, 10-ое изд., Питер, 2007г., էջ 45
10. Ф. Грейвс, Клиенталогия, 2012г. с. 98
11. Голдсмит Р. Браун С., Психология Потребителя в маркетинге, Питер, 2001г., էջ 64

Էջ 66 Գին 28000 Պատվիրել