diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Ռազմավարական և գործարար ծրագրավորման առանձնահատկությունները շինարարական կազմակերպություններում

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1. Ռազմավարական և գործարար ծրագրավորման էությունը. մշակման տեսա-մեթոդաբանական հիմքերը
1.1. Ռազմավարության էությունը. Մշակման տեսա-մեթոդաբանական հիմքերը
1.2. Գործարար ծրագրավորման (Բիզնես պլանի) էությունը և կազմման առանձնահատկությունները

Գլուխ 2. Ռազմավարական և գործարար ծրագրավորման իրականացման առանձնահատկությունները շինարարական կազմակերպությունում «Միլլ ինդասթրիզ» ՍՊԸ-ի օրինակով
2.1. Ռազմավարական և գործարար ծրագրավորման առանձնահատկությունները շինարարական կազմակերպություններում
2.2. Ռազմավարական և գործարար ծրագրավորման կատարելագործման ուղիները շինարարական կազմակերպություններում «Միլլ Ինդասթրիզ» ՍՊԸ-ի օրինակով

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Բոլոր ընկերություններին անհրաժեշտ է մտածել ապագայի մասին, մշակել երկարաժամկետ ռազմավարություն, որը հնարավորություն կտա ակտիվորեն արձագանքել շուկայի պայմանների փոփոխություններին: Յուրաքանչյուր ընկերություն պետք է գտնի իր աշխատանքի ոճը, որը լավագույն ձևով կներկայացնի շուկայում իր գործունեությունը, ռեսուրսները, հնարավորությունները, ինչպես նաև` ռեսուրսների սպեցիֆիկությունը:
Պլանավորումը տալիս է բազում առավելություններ ինչպես մեծ և փոքր, այնպես էլ սկսնակ և փորձառու ձեռնարկություններին: Այն ստիպում է ձեռնարկությանը հստակեցնել իր նպատակները, մշակել այդ նպատակների հասնելու քաղաքականություն, համապատասխան սկզբունքներ և իհարկե արդյունավետորեն իրականացնել այն:
Պլանավորման գործընթացի ամենակարևոր մասն են կազմում ռազմավարական և գործարար ծրագրերը, որոնց առկայության դեպքում կազմակերպությունը կարողանում է լուծել բազմաթիվ խնդիրներ, որոնք ի հայտ են գալիս շուկայական իրավիճակի փոփոխության արդյունքում: Ընտրված աշխատանքի ուսումնասիրության թեման ռազմավարական և գործարար ծրագրավորման համակարգն է շինարարական կազմակերպություններում: Թեման արդիական է այնքանով, որ ներկայումս շինարարությունը համարվում է տնտեսության ամենադինամիկ և մրցակցային ոլորտներից մեկը. հետևաբար շինարարական կազմակերպությունները պետք է ունենան գործարարության հստակ ծրագիր, որում ընդգրկված կլինեն ընկերության ռազմավարական խնդիրները, ծրագրերն ու նախագծերը:

Գրականության ցանկ
1. Յու.Սուվարյան, Մենեջմենթ, Երևան 2016:
2. Ք.Արշակյան, Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան 2014:
3. Арзуманова, Т. И. Экономика и планирование на предприятии торговли и питания: Учебник / Т. И. Арзуманова,
4. Н. И. Мачабели. М.: Торговая корпорация «Дашков и Ко» 2009. 276 с
5. Березина, Е. А. Источники повышения экономической эффективности деятельности предприятия. // Междуна-родный научно-исследовательский журнал. 2015. № 2–3 (33). с. 16–17.
6. Кузнецова, И. Д. Стратегия диверсификации торгового предприятия / И. Д. Кузнецова, И. В. Гуськова // Акту-альные проблемы экономики, торговли и управления. М.: ТиРу, 2013. с. 178–184.
7. Кузнецова, И. Д. Стратегическое планирование в коммерческой деятельности: Учебное пособие / И. Д. Кузне-цова, И. В. Гуськова. Иваново: ПРИОР, 2014
8. 5. Кузнецова, И. Д. Маркетинговая стратегия торговых предприятий / И. Д. Кузнецова, И. В. Гуськова // Иннова-ционная экономика: перспективы развития и совершенствования: Серия «Экономика, право, социология, фи-лософияե. 2014. № 1 (4). с. 312–316.
9. Бизнес-планирование и инвестирование: Учебник./ С.И. Головань, М.А. Спиридонов. Ростов н/Д, Феникс, 2008.


Էջ 60 Գին 27000 Պատվիրել