diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Որակի կառավարում

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1. Որակ հասկացությունը, դրա էությունը և առանձնահատկությունները
1.1 Արտադրանքի որակի էությունը
1.2 Որակի պարամետրերը, որակը որոշող գործոնները, որակի վրա կատարվող ծախսերը
1.3 Որակի մրցանակները

Գլուխ 2. Որակի կառավարման էությունը և կառավարման համակարգերը
2.1. Որակի կառավարման տեսությունները
2.2 Որակի կառավարման էությունը և կառավարման համակարգերը

Գլուխ 3. Որակի կառավարման արտասահմանյան և հայրենական փորձը
3.1. Որակի կառավարման առանձնահատկությունները Ամերիկյան ձեռնարկութուններում
3. 2. Որակի կառավաման առանձնահատկությունները Ճապոնիայում
3.3. Որակի կառավարման հայրենական փորձը

Եզրակացություններ

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
1. Պ. Քալանթարյան, Արտադրության կազմակերպում, Երևան2004 թ.:
2. Ա. Մալխասյան Ստանդարտացում, չափագիտություն, համապատասխանության հավաստում և որակի կառավարում, Երևան “Տնտեսագետ” 2001թ.,
3. “Ստանդարտացման մասին” ՀՀ օրենքը: /www.parliament.am/
4. Ձեռնարկության արդյունավետ կառավարում: Տ.գ.դ. պրոֆ.Յու.Մ.Սուվարյանի ընդհանուր խմագրությամբ: Երևան, “Տնտեսագետ”, 2001
5. Մենեջմենթ, Յու.Մ.Սուվարյանի ընդհանուր խմագրությամբ: Երևան, “Տնտեսագետ”, 2007
6. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М., Дело, 1992
7. Робертсон А. Управление качеством. М., Прогресс, 1974
8. Монден Я. “Тоета”. Методы эффективного управления. М., Экономика, 1989

Էջ 64 Գին 25000 Պատվիրել