diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Հանրային սննդի կազմակերպության արդյունավետության բարձրացման հիմնախնդիրները

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Սպասարկման ոլորտի էությունը և բնակչությանը մատուցվող ծառայությունները
1.1. Սպասարկաման ոլորտի դերը և բնութագիրը
1.2. Բնակչության սպասարկման մակարդակի բարելավման անհրաժեշտությունը
Գլուխ 2. Հանրային սնունդը որպես սպասարկաման ոլորտի յուրահատուկ բնագավառ
2.1.Հանրային սննդի էությունը, սոցիալ-տնտեսական նշանակությունը և գործառույթները
2.2 «Դիանա ԻՎՎ» ՍՊԸ-ի ընդհանուր բնութագիրը
2.3 «Դիանա ԻՎՎ» ՍՊԸ-ի տնտեսական ցուցանիշների վերլուծությունը
Գլուխ 3. Աշխատանքի արտադրողականության և արդյունավետության բարձրացման հիմնախնդիրները հանրային սննդում («Դիանա ԻՎՎ» ՍՊԸ-ի օրինակով)
3.1. Հանրային սննդի աշխատանքի արդյունավետությունը բնութագրող ցուցանիշները
3.2. Հանրային սննդում աշխատանքի արտադրողականության վրա ազդող գործոնները
3.3. Աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման ուղիները «Դիանա ԻՎՎ» ՍՊԸ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Սպասարկման ոլորտի ինստիտուցիոնալ բովանդակության սահմանումը՝ որպես տնտեսության բաղադրիչի, հանդես է գալիս իբրեւ երկրի, տարածաշրջանների եւ դրանց կարողությունների վերլուծության առանձին գործոն: Սպասարկման ոլորտի զարգացածությունը` որպես տնտեսության առանձին ինստիտուտի դրա ձեւավորվածությունը, ցուցանում է մակրո և միկրո մակարդակներում տնտեսական գործընթացների զարգացման ընդհանուր ուղղվածությունը:
Սպասարկման ոլորտը՝ որպես բարիքների արտադրության եւ վերարտադրական գործընթացի ենթակառուցվածքային արտադրության ոլորտ, մի կողմից կարող է բնութագրվել որպես բնակչությանը տրամադրվող նյութաիրեղեն որոշակի արժեք ունեցող ծառայություններ, մյուս կողմից՝ որպես որոշակի արժեք, որը սոցիալական որոշակի խմբում ներառման միջոցով արտահայտվում է բարիքների ձեռքբերման հնարավորությամբ:
Արտադրությունից շրջանառության ոլորտ ապրանքների շարժն իրականացվում է մեծածախ առևտրի միջոցով, որին մասնակցում են առևտրամիջնորդային տարբեր կազմակերպություններ:
Սպառողական ապրանքների ապրանքաշրջանառությունը մի կազմակերպության կողմից ապրանքների վաճառքն է մեկ ուրիշին՝ հետագա վաճառքի կամ վերամշակման նպատակով: Հետևաբար ապրանքները վաճառքից հետո շարունակում են մնալ շրջանառության ոլորտում:

Գրականության ցանկ
1. «Կոմերցիայի հիմունքներ», Ս.Հ. Բուլանիկյանի խմբագրու¬թյամբ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Տնտեսագետ, 2003,
2. Գ. Ս. Չատինյան, Առևտրի տնտեսագիտություն, Երևան 2014թ.,
3. ГОСТ Р 50762–95 ,Общественное питание. Классификация предприятий. М., 2010.
4. Борисова Ю. Н., ГаранинН. И. /Менеджмент гостиничного и ресторанного обслуживания / Москва / 2007г.,
5. Ф. П. Половцева, Коммерческая деятельность. ИНФРА-М, М., 2003,
6. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и техноло¬гия торговли, Учебник, 5-ое изд., М., 2004,
7. Каплина С.А. Организация коммерческой деятельности, Учебное пособие, 2-ое изд. Ростов на Дону, Феникс, 2004, c 94
8. Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность, Учебник, изд. восьмое. М., 2005,
9. Кондратьев К.П. Организация обслуживания на предприятиях общественного питания. Учебное пособие. – Улан-Уде: Изд-во ВСГТУ, 2007. 107 с.
10. …

Էջ 65 Գին 29000 Պատվիրել