diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային ՀՊՏՀ հանրային կապերի կառավարման վիճակի վերլուծություն

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Հանրային կապեր հասկացությունն ու դրա դերը կազմակերպության գործունեության մեջ
1.1 Հանրային կապեր հասկացությունն ու դրա կառավարման առանձնահատկությունները
1.2 Հանրային կապերի դերը կազմակերպության գործունեության մեջ
Գլուխ 2. Հանրային կապերի կառավարման արդի վիճակի վերլուծությունը Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում և կատարելագործման ուղիները
2.1 Հանրային կապերի կառավարման առանձնահատկությունները Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում
2.2 Հանրային կապերի կառավարման արդի վիճակի վերլուծությունը Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում
2.3 Հանրային կապերի կառավարման կատարելագործման ուղղությունները Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Հասարակայնության հետ կապերն իր զարգացման սկզբնական շրջանում հաճախ ընկալվել է որպես գովազդ կամ լրագրություն: Մինչ օրս PR- ի գործունեությունը շփոթում են հարակից ոլորտների գործունեության հետ, իսկ PR – ն անվանում են անվճար գովազդ, մարքեթինգի տարր, քարոզչության տարատեսակ: Մինչդեռ, այս ոլորտներից յուրաքանչյուրն ունի իր գործունեության առանձին շրջանակը, նպատակները, գործառույթները, առանձնահատկությունները և խնդիրները: PR- ը հաղորդակցման տեխնոլոգիա է, որն օգնում է հաղթահարել կազմակերպության և նրա հասարակության միջև առաջացած լարվածությունը և կազմում է շուկայական տնտեսությանը բնորոշ մրցակցային դաշտի կառավարման անբաժան մասը:
Հասարակության հետ կապերի ձևավորմանն և պահպանմանն ուղղված կառուցողական աշխատանքը ենթադրում է ոչ միայն ինֆոր մացիայի տարածում, այլ նաև կազմակերպության և նրա գործընկեր ների, հաճախորդների հետ հարաբերությունների այնպիսի միջոցների փնտրում և օգտագործում, որը թույլ կտա հասնել դրված նպատակ ներին` ճիշտ հաշվարկելով բոլոր կողմերի շահերը և օգտագործելով ինֆորմացիոն փոխազդեցության առաջադիմական միջոցները, ապա հովել հետագա համագործակցության հիմքերը:

Գրականության ցանկ
1. Ն. Դուկասյան: Քաղաքական մարքեթինգ: Ուսումնական ձեռնարկ- Երևան, «Տնտեսագետ», 2012թ
2. Զաքարյան Ա., Սահակյան Շ. և ուրիշներ, Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013,
3. Котлер, Փ„ Вонг, В., Сондерс, Дж, Армстронг, Г. Основы маркетинга, 4-е европейское издание.: Пер.с.англ.-М.: ООО “ИДВильямс”, 2008.
4. Борисов Б. Л,. Технологии рекламы и PR.- М.: ФАИР- ПРЕСС, 2001.
5. Дубровин И. А.. Маркетинговые коммуникации: Учебник.-М.: “Дашков и К՚, 2008.
6. Бернетт Дж., Мориарти С.. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. С англ. Под ред. С. Г. Божук,- СПб: Питер, 2001.
7. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
8. Голубков Е. П. Основы маркетинга. М., Финпресс, 1999

Էջ 62 Գին 28000 Պատվիրել