diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Insight into the Language of Advertising

Բովանդակություն
Introduction
Chapter 1
Overview of Advertising Elements
Chapter 2
Different Types of Advertising Claim
Chapter 3
Lexical and Syntactic Features of Advertising Language
Conclusion

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
1. Corbett The Use of Rhetoric Devices in Advertising , New York: Oxford University Press, 1990
2. De Vies L. Victorian Advertisements , 1968
3. Derek Attridge: Peculiar Language, New York: Conell University Press , 1988
4. Fairclough, N. Discourse and Social Change. Cambridge: polity press , 1999
5. Fairclough, N. Media Discourse. London: Edward Arnold , 1995
6. Gunther, J. Taken at the Flood” The Story of Albert D. Lasker , 1960
7. Hafer, W. Keith, E. Gordon, Advertising Writing , West Group ,1989
8. Ivacevich, Skinner J., Steven J. Business for the 21st Century , Homewood, IL : R.D. Irwin 1992
9. Jefkins F. Advertising , Plymouth: Macdonald& Evans Ltd: 1985
10. Joseph A. and Henry M. (Mar. 30, 2011) Essays , 1999
11. Kitty O. Locker, Business and Administrative Communication , 1996

Էջ 39 Գին 20000 Պատվիրել