diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Բարոյական դաստիարակության հիմնախնդիրը կրտսեր դպրոցականների ուսուցման գործընթացում

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ուսումը՝ որպես կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխայի առաջատար գործունեություն
1.1 Կրտսեր դպրոցական տարիքային առանձնահատկությունները
1.2 Կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխայի ուսուցման առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Բարոյական դաստիարակության իրականացումը կրտսեր դպրոցում
2.1. Բարոյական դաստիարակության մեթոդների առանձնահատկությունները կրտսեր դպրոցում
2.2. Ուսումնական նյութերի դերը կրտսեր դպրոցականների բարոյական դաստիարակության գործում
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված
Բարոյական դաստիարակության դերը կարևորվում է նաև մեր օրերում: Անգլիացի մանկավարժ Պաուլ Խուեինի համոզմամբ, որը երկար ժամանակ աշխատել է Թայլանդում, ներկայումս «հասարակության մեջ անհամեմատ շատ են բռնությունները և խարդախությունները. գրեթե ամեն օր աշակերտները իրական և վիրտուալ կյանքում բախվում են անարդարությունների, խարդախությունների: Ինչքան ենք մենք լսում դպրոցում ահաբեկչությունների մասին, որքան շատ են բախումները և կռիվները հանցագործ խմբավորումների միջև, կամ երբ սովորողները քննությունների ժամանակ արտագրությամբ են զբաղվում:

Գրականության ցանկ
1. Բալյան Ա., Աշակերտների ճանաչողական պահանջմունքները և դրանց ձևավորման ուղիները, Երևան, 1982
2. Դավթյան Մ. և ուրիշներ, Կրթակարգի մշակման և ինտեգրման մոտեցումներ, Երևան, 2004
3. Էլկոնին Դ., Կրտսեր դպրոցականի ուսուցման հոգեբանություն, Երևան, 1975
4. Թադևոսյան Հ. Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2002
5. Խաչիբաբյան Ս., Ստեղծարարության զարգացման գործոնները կրտսեր դպրոցական տարիքում //Անձի հոգեբանության և կիրառական հարցեր, հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2016
6. Խուդոյան Ս., Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները, Երևան, 2004
7. Կոմենսկի Յ. Ա., Մեծ դիդակտիկա, Երևան, 1962
8. Հանրակրթության պետական կրթակարգ և Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004
9. Մանուկյան Մ. Մ., Արտադասարանական դաստիարակչական աշխատանքի առանձնահատկությունները, Երևան, 1980
10. Միքայելյան Մ., Զաքարյան Է., Դպրոցական հարմարման հոգեբանական առանձնահատկությունները հանրակրթական դպրոցի տարրական դասարաններում, «Հոգեբանությունը և կյանքը», Գիտահանր. հանդես, Երևան, 2013

Էջ 43 Գին 18000 Պատվիրել